Consiliul raional Nisporeni
pagina oficială
       
Prima
Contact
Harta
 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
10.05.2017 Accesări: 185
Text:
 

Ȋn cadrul ședinței de planificare din data de 10.05.2017, au fost discutate planul de activitate pentru săptămîna în curs și măsurile realizate în săptămîna precedentă, conform anexei.

Acţiunile săptămînale ale

Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru  perioada 10.05.2017- 14.05.2017

                                                                                                  

Nr

d/o

Măsurile preconizate

Data ora desfăşurării

Locul desfăşurării

Principalele chestiuni la ordinea de zi

Responsabil

Nota cine participă

1.

Miting de comemorare a Eroilor căzuți în cel de-al doilea război mondial și Zilei Europei

Marţi,

09.05.17

ora 900

Memorialul Eroilor

Evoluarea Fanfarelor de copii și  de maturi Vasile Amarfii.

Marș solemn

Luări de cuvînt

Serviciu divin

Depunere de flori.

Aurelia Andronachi, Şef Secţie Cultură

Vicepreşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor

2.

Ședința

operativă

Miercuri,

10.05.17

ora 8 15

Sala mică de ședințe

Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.

Amarfii Ecaterina

Şef Secţie Administraţie publică

Vicepreşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor

3.

Seminar

Miercuri,

10.05.17

ora 900

Biblioteca Publică Raională Nisporeni

Seminar cu bibliotecarii din raion.

 

Tîmbur Elizaveta, director interimar Biblioteca Publică Raională

Țugulea Ion, Vicepreşedintele raionului

Aurelia Andronachi, 

Şef Secţie Cultură, bibliotecari

4.

Şedință de lucru

Miercuri,

10.05.17

ora 1500

 Centrul Metodic

Cu privire la organizarea procesului de atestare a cadrelor didactice pentru conferirea/confirmarea gradului didactic II.

Andronache M.

Șef Centru Metodic

 

Angajații DÎTS Nisporeni

5.

Vizită de lucru

Joi,

11.05.17

ora 900

Moldexpo Chișinău

Salon de carte.

Tîmbur Elizaveta, director interimar Biblioteca Publică Raională

Țugulea Ion, Vicepreşedintele raionului

Aurelia Andronachi, 

Şef Secţie Cultură

6.

  Ședință

Joi,

11.05.17

ora 1000

 

Sala mică de ședințe

Şedinţa Comisiei cu privire la deschiderea ofertelor depuse în cadrul concursului de selectare a Partenerului Privat în domeniul producerii şi serviciilor de livrare a agentului termic pe bază de biomasă.

S.Portarescu,  specialist Secţia economie

Vicepreşedintele raionului

Gh. Verdeş;

Membrii comisiei;

Ag. Economici.

 

7.

Teze semestriale, sesiunea de vară 2017

Pe parcursul săptămânii

Instituțiile liceale

 

 

Clasa a X-a, profil real:

Limba română

Matematica

Fizica

Clasa a X-a, profil umanist:

Limba română

Matematica

Istoria românilor și universală

Clasa a XI-a, profil real:

Geografia

Matematica

Istoria românilor și unversală

Clasa a XI-a, profil umanist:

Informatica

Fizica

Geografia.

Directorii de licee

Elevi

8.

Deplasare în teritoriu

Miercuri-vineri,

10-12.05.17

Zberoaia

Boldurești

Băcșeni

Monitorizarea beneficiarilor la domiciliu.

Șefi servicii sociale

Beneficiari

9.

Şedință de lucru

Joi,

11.05.17

ora 1100

Ialoveni

Cu privire la întreținerea drumurilor locale, perioada primăvară-vară.

Tipa Savelie, șef  Secție construcție si dezvoltarea teritoriului

Vicepreşedintele raionului

Gh. Verdeş;

10.

Seminar

 

Joi,

11.05.17

Chișinău, Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei

Bazele prevenirii suicidului.

X. Axente, șef  DASPF

L. Bargan, șef serviciu asistență socială

11.

Salonul Internațional de Carte pentru Copii și Tineret, ediția a XXI-a

Joi-duminică

11-14.05.17

Orașul 

Chișinău Moldexpo

Vizitarea de către elevi, profesori și bibliotecari a Salonului Internațional de Carte pentru Copii și Tineret, ediția a XXI-a.

Crăciun N.

Managerii școlari

Elevi, profesori și bibliotecari

12.

Atelier de lucru

Vineri,

12.05.17

ora:0900

Sala mică

Analiza managementului de caz.

X. Axente, șef DASPF

L. Bargan

șef serviciu asistență socială;

formatori;

asistenți sociali

13.

Ședință de lucru

Vineri,

12.05.17

Chișinău,

Ministerul Muncii, Protecției Sociale și Familiei

Modificări în domeniul asistenței sociale.

X. Axente, șef DASPF

X. Axente, șef DASPF

14.

Vizionarea unui  film despre familie, în cadrul lunii familiei

Vineri,

12.05.17

Sala

Novateca

Discuții pe baza acestui film.

Tîmbur Elizaveta, director interimar Biblioteca Publică Raională

Țugulea Ion, Vicepreşedintele raionului

Aurelia Andronachi, Şef Secţie Cultură

15.

Olimpiada 

Republicană

 

Vineri-duminică,

12.-14.05.17

Orașul Chișinău

Delegarea loturilor olimpice la Olimpiada Republicană:

Limbile străine,  Educația fizică.

Andronache M. Șef Centru Metodic

 

Elevi

16.

Vizită de lucru

Pe parcursul săptămînii

Gimnaziul ”Gr. Vieru”, Iurceni și Grădinița de copii, Iurceni

Inspecție de evaluare instituțională:

IP Gimnaziul ”Gr. Vieru”, Iurceni

Grădinița de copii, Iurceni.

Lungu Al.

Șef adjunct DÎTS Nisporeni,

Lupea P.- Specialist coordonator, metodist

Managerii instituțiilor

17.

Ziua ușilor deschise pentru elevii claselor întîi

Pe parcursul săptămânii

Instituții de învățământdin districtul școlar

Depunerea, completarea și validarea cererilor de înscriere a copiilor în clasa întîi, în instituția de învățământ din districtul școlar.

Managerii școlari

Elevi

18.

Ședință de monitorizare

Pe parcursul săptămânii

 

Monitorizarea externă a implementării Metodologiei  de evaluare criterială prin  discriptori în clasele I-II.

Negură E. Specialist principal în problemele Învățămîntului școlar și primar

Managerii școlari

 

19.

Programul 

activităților extracurriculare

Pe parcursul săptămânii

 

Bilunarul ecologic ”Un arbore pentru dăinuirea noastră”.

Managerii instituțiilor 

Elevi

20.

Activitatea Serviciului de Asistenţă Psihopedagogică

 

Pe parcursul săptămânii

 

 

 

 

1. Acordarea asistenței psihopedagogice cadrelor didactice, elevilor, părinților în instituțiile.

2. Reevaluarea dezvoltării copiilor cu CES.

3. Evaluarea și acordarea asistenței  logopedice copiilor cu tulburări de limbaj .

Colaboratorii

SAP

 

Cadre didactice, elevi, părinți

 

21.

Festivalul-concurs republican al colectivelor artistice din Instituţiile de Învăţămînt Artistic Extraşcolar

Sîmbată,

13.05.2017

ora  10 00

Orașul Ungheni

Participarea Fanfarei, Tarafului şi Ansamblului de viorişti ai Şcolii de Muzică la Festivalul-concurs republican al colectivelor artistice din Instituţiile de Învăţămînt Artistic Extraşcolar Înflorit-au castanii, ed. a X-a.

Aurelia Andronachi, Şef Secţie Cultură

Țugulea Ion, Vicepreşedintele raionului

22

Deschiderea sezonului sportiv 2017

Duminică,

14.05.17

ora 900

Complexul sportiv Nisporeni

Ziua sportivului.

 

Vicepreşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor

23.

 Vizită în teritoriu cu ocazia Zilei satului  Marinici, 350 de ani de la întemeiere

Duminică,

14.05.17

ora  1200

s. Marinici

Evoluarea colectivului artistic al Casei raionale de cultură.

Aurelia Andronachi, 

Şef Secţie Cultură

Țugulea Ion, 

Vicepreşedintele raionului

 

                                                                                                  


Şef  Secţie Administraţie publică                                                        Amarfii  Ecaterina
 

 

 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Tel. +373 (264) 22058 Anticamera
Fax. +373 (264) 22291
Adresa:
MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Prima Contact Harta
Actualizat: 19.10.2017
Vizitatori: 469624
sus
Copyright © 2017 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.
Creat de Trimaran