Consiliul raional Nisporeni
pagina oficială
       
Prima
Contact
Harta
 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
04.12.2017 Accesări: 77
Text:
 

În cadrul ședinței de planificare din data de 04.12.2017, au fost discutate planul de activitate pentru saptamina în curs și măsurile realizate în săptămîna precedentă, conform anexei.

 

Acţiunile săptămînale ale

       Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 04.12.2017- 08.12.2017

 

Nr

d/o

Măsurile preconizate

Data ora desfăşurării

Locul desfăşurării

Principalele chestiuni la ordinea de zi

Responsabil

Nota cine participă

1

Ședința operativă

Luni

04.12.17

Ora 08 15

Sala mică de ședinte

Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.

Amarfii Ecaterina,  Şef Secţie Administraţie publică

Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional

2.

Ședința de deschidere a ofertelor.

Marți

05.12.17

Ora 1000

 

Sala mică de ședinte

Deschiderea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție COP nr.17/04269”Reparația clădirii administrative CR Nisporeni, str.Suveranității 2, or.Nisporeni„.

Maria Mitrofan, specialist în problemele achizițiilor publice

Grupul de lucru pentru achiziții

3.

Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul “ Construcția apartamentelor sociale”.

Marți

05.12.17

Ora 1100

Com. Vărzărești

Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru.

S. Tipa,
Șef secție CDT

Antreprenorul general; Responsabil de la UIP; Responsabil tehnic;

Autor de proiect.

4.

Ședința FLSSP.

 

Marți

05.12.17

Ora 1400

 

Sala mică de ședinte

Acordarea ajutorului material solicitanților.

X. Axente, șef DASPF

 

Preşedintele raionului Ghenadie Verdeș,

Membrii comisie

5.

Seminar cu managerii IET.

Miercuri

06.12.17

Ora 0900

Grădinița ”Izvorașul”, Bălăurești

”Organizarea și desfășurarea Consiliului Profesoral în instituția preșcolară”.

DÎTS Nisporeni

 

6.

Seminar cu învățătorii claselor primare.

Miercuri

06.12.17

Ora 0900

Centru Metodic

”Formarea de competențe la elevi în cadrul orelor de matematică prin rezolvarea de probleme. Exemple de bune practici și realizări”.

DÎTS Nisporeni

 

7.

Formarea continuă a cadrelor manageriale/didactice: Atelier cu directorii adjuncți/educație.

Joi

07.12.17

Ora 0900

Centru Metodic

”Strategii și metode de prevenire a tachinării între semeni”.

DÎTS Nisporeni

 

8.

Ședința „Cu privire la pregătirea complexului socio-economic al raionului Nisporeni pentru activitate în perioada de toamnă – iarnă 2017-2018”.

Joi

07.12.17

Ora 1000

Sala mare de ședințe

Organizarea, monitorizarea și controlul pregătirii către sezonul rece în perioada toamnă-iarnă 2017-2018.

Ghenadie Verdeș, președintele comisiei, președintele raionului

 Sectia economie

Membrii Comisiei

9.

Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul „Modernizareași construcția Centrului de tineretși sport din or. Nisporeni”.

Vineri

08.12.17

Ora 1000

Nisporeni

Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru.

S.Tipa

Șefsecție CDT

 

Antreprenorul general; Responsabil de la ADR; Autor de proiect; Manager de proiect de la CR.

10.

Ședința RIAM șiEvenimentul de decernare a celuimai bun Incubator de Afaceri.

Vineri

08.12.2017

Ora 1000

ODIMM

Totalurile activității Incubatoarelor de Afaceri in 2017, perspective și provocari pentru anii viitori.

Managerul Incubatorului de Afaceri (V. Lazar)

ReprezentantulConsiliului Raional (Presedinte, Vicepresedinte) Managerul Incubatorului de Afaceri (V. Lazar)

11.

Acordarea ajutorului practic și consultațiilor telefonice administratorilor de buget din cadrul raionului

Luni-Vineri

Nisporeni

Administrarea executării corecte a bugetelor locale de ambele nivele.

V.Lazar

L.Ciubotaru

L.Obadă

Conducătorii și contabilii șefi ai ordonatorilor de credite

12.

Pregătirea materialelor pentru aprobarea bugetelor locale pentru anul 2018 .

Luni-Vineri

Nisporeni

Aprobarea bugetelor locale în termenii prevăzuți de legislația învigoare.

Colaboratorii Direcției Finanțe

Administratoriiprincipali de buget

13.

Totalizarea productivității culturilor agricole în anul 2017.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

T.Lupei

 

14.

Monitorizarea semănatului a culturilor agricole e prima grupă și a aratului de toamnă.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

T. Lupei

 

15.

Monitorizarea moficărilor în cadastru funciar după categorii, în localitățile raionului.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

V. Canuda

 

 

 

16.

Perfectarea actelor de plantare a plantațiilor multianuale.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

V. Canuda

 

17.

Acumularea informației anuale privind șeptelul de animale, productivitatea, comercializarea și producerea, livrarea la carne, colectarea nutrețurilor.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

I. Ciochină

 

18.

Prezentarea informaţiei lucrărilor agricole la centrul Informaţional agricol.

Zilnic

Consiliul raional

birou

 

Gr. Florea

T. Lupei

 

 

19.

Darea de seamă prezentarea contractelor și notei informative.

Pe parcursul săptămănii

 

Cu privire la încorporarea în Serviciul Civil și scoaterea din evidența rezerviștilor.

Sectia Administrație Publică

 

20.

Vizite de lucru

Pe parcursul săptămînii

r.Nisporeni

Monitorizarea procesului de implementare a PPP pe biomasă.

Secția economie

Instituțiile implicate în proiect

21.

Ședință de lucru CREPOR

04.12.17-08.12.17

 

or. Chișinău

Verificarea datelor ce țin de acordarea ajutorului protetico-ortopedic și perfectarea raportului de totalizare a lucrului efectuat în anul 2017.

DASPF

N. Pîrlici

 

 

 

 

                Şef  Secţie Administraţie publică                        Amarfii Ecaterina

                                           

 

 

                                                

 
Prima / Evenimente / Ședința de planificare cu aparatul președintelui și subdiviziunile Consiliului raional!
Tel. +373 (264) 22058 Anticamera
Fax. +373 (264) 22291
Adresa:
MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Prima Contact Harta
Actualizat: 15.12.2017
Vizitatori: 494474
sus
Copyright © 2017 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.
Creat de Trimaran