În cadrul ședinței de planificare din data de 04.12.2017, au fost discutate planul de activitate pentru saptamina în curs și măsurile realizate în săptămîna precedentă, conform anexei.
Acţiunile săptămînale ale
Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor Consiliului raional Nisporeni pentru perioada 04.12.2017- 08.12.2017
Nr
d/o
Măsurile preconizate
Data ora desfăşurării
Locul desfăşurării
Principalele chestiuni la ordinea de zi
Responsabil
Nota cine participă
1
Ședința operativă
Luni
04.12.17
Ora 08 15
Sala mică de ședinte
Cu privire la activitatea serviciilor, secțiilor și direcțiilor din cadrul consiliului raional.
Amarfii Ecaterina, Şef Secţie Administraţie publică
Preşedintele raionului, șefii serviciilor secțiilor și direcțiilor Consiliului raional
2.
Ședința de deschidere a ofertelor.
Marți
05.12.17
Ora 1000
Sala mică de ședinte
Deschiderea ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție COP nr.17/04269”Reparația clădirii administrative CR Nisporeni, str.Suveranității 2, or.Nisporeni„.
Maria Mitrofan, specialist în problemele achizițiilor publice
Grupul de lucru pentru achiziții
3.
Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul “ Construcția apartamentelor sociale”.
Marți
05.12.17
Ora 1100
Com. Vărzărești
Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru.
S. Tipa,
Șef secție CDTAntreprenorul general; Responsabil de la UIP; Responsabil tehnic;
Autor de proiect.
4.
Ședința FLSSP.
Marți
05.12.17
Ora 1400
Sala mică de ședinte
Acordarea ajutorului material solicitanților.
X. Axente, șef DASPF
Preşedintele raionului Ghenadie Verdeș,
Membrii comisie
5.
Seminar cu managerii IET.
Miercuri
06.12.17
Ora 0900
Grădinița ”Izvorașul”, Bălăurești
”Organizarea și desfășurarea Consiliului Profesoral în instituția preșcolară”.
DÎTS Nisporeni
6.
Seminar cu învățătorii claselor primare.
Miercuri
06.12.17
Ora 0900
Centru Metodic
”Formarea de competențe la elevi în cadrul orelor de matematică prin rezolvarea de probleme. Exemple de bune practici și realizări”.
DÎTS Nisporeni
7.
Formarea continuă a cadrelor manageriale/didactice: Atelier cu directorii adjuncți/educație.
Joi
07.12.17
Ora 0900
Centru Metodic
”Strategii și metode de prevenire a tachinării între semeni”.
DÎTS Nisporeni
8.
Ședința „Cu privire la pregătirea complexului socio-economic al raionului Nisporeni pentru activitate în perioada de toamnă – iarnă 2017-2018”.
Joi
07.12.17
Ora 1000
Sala mare de ședințe
Organizarea, monitorizarea și controlul pregătirii către sezonul rece în perioada toamnă-iarnă 2017-2018.
Ghenadie Verdeș, președintele comisiei, președintele raionului
Sectia economie
Membrii Comisiei
9.
Ședința operativă de lucru la executarea lucrărilor pe șantierul „Modernizareași construcția Centrului de tineretși sport din or. Nisporeni”.
Vineri
08.12.17
Ora 1000
Nisporeni
Verificarea lucrărilor executate conform graficului de lucru.
S.Tipa
Șefsecție CDT
Antreprenorul general; Responsabil de la ADR; Autor de proiect; Manager de proiect de la CR.
10.
Ședința RIAM șiEvenimentul de decernare a celuimai bun Incubator de Afaceri.
Vineri
08.12.2017
Ora 1000
ODIMM
Totalurile activității Incubatoarelor de Afaceri in 2017, perspective și provocari pentru anii viitori.
Managerul Incubatorului de Afaceri (V. Lazar)
ReprezentantulConsiliului Raional (Presedinte, Vicepresedinte) Managerul Incubatorului de Afaceri (V. Lazar)
11.
Acordarea ajutorului practic și consultațiilor telefonice administratorilor de buget din cadrul raionului
Luni-Vineri
Nisporeni
Administrarea executării corecte a bugetelor locale de ambele nivele.
V.Lazar
L.Ciubotaru
L.Obadă
Conducătorii și contabilii șefi ai ordonatorilor de credite
12.
Pregătirea materialelor pentru aprobarea bugetelor locale pentru anul 2018 .
Luni-Vineri
Nisporeni
Aprobarea bugetelor locale în termenii prevăzuți de legislația învigoare.
Colaboratorii Direcției Finanțe
Administratoriiprincipali de buget
13.
Totalizarea productivității culturilor agricole în anul 2017.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
T.Lupei
14.
Monitorizarea semănatului a culturilor agricole e prima grupă și a aratului de toamnă.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
T. Lupei
15.
Monitorizarea moficărilor în cadastru funciar după categorii, în localitățile raionului.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
V. Canuda
16.
Perfectarea actelor de plantare a plantațiilor multianuale.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
V. Canuda
17.
Acumularea informației anuale privind șeptelul de animale, productivitatea, comercializarea și producerea, livrarea la carne, colectarea nutrețurilor.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
I. Ciochină
18.
Prezentarea informaţiei lucrărilor agricole la centrul Informaţional agricol.
Zilnic
Consiliul raional
birou
Gr. Florea
T. Lupei
19.
Darea de seamă prezentarea contractelor și notei informative.
Pe parcursul săptămănii
Cu privire la încorporarea în Serviciul Civil și scoaterea din evidența rezerviștilor.
Sectia Administrație Publică
20.
Vizite de lucru
Pe parcursul săptămînii
r.Nisporeni
Monitorizarea procesului de implementare a PPP pe biomasă.
Secția economie
Instituțiile implicate în proiect
21.
Ședință de lucru CREPOR
04.12.17-08.12.17
or. Chișinău
Verificarea datelor ce țin de acordarea ajutorului protetico-ortopedic și perfectarea raportului de totalizare a lucrului efectuat în anul 2017.
DASPF
N. Pîrlici
Şef Secţie Administraţie publică Amarfii Ecaterina