Anunț!
14.12.2017 Accesări: 131

 Joi, 21 decembrie 2017, ora 10.00, în incinta Consiliului raional, sala mare de şedinţe se v-a desfăşura Şedinţa ordinară a Consiliului Raional.

Ordinea de zi

a ședinței ordinare a Consiliului raional din 21.12.2017

 

1.    Cu privire la executarea bugetului raional pentru 9 luni ale anului 2017. Informează: Vera Lazăr, șef Direcție finanțe

2.    Cu privire la modificarea Decizie nr.7/39 din 15.12.2016 Cu privire la aprobarea bugetului raional Nisporeni in lectura a doua pentru anul 2017” cu modificările ulterioare. Informează: Vera Lazăr, șef Direcție finanțe.

3.    Cu privire la aprobarea  organigramei şi statelor de personal al Aparatului Preşedintelui raionului şi subdiviziunilor subordonate Consiliului raional. Informează: Ana Buhnea,specialist principal Serviciul resurse-umane.

4.    Cu privire la aprobarea bugetului raional Nisporeni pentru anul 2018 în lectura întîi. Informează: Vera Lazăr, șef Direcție finanțe.

5.    Cu privire la activitatea Secției construcții și dezvoltarea teritoriului. Informează: Sava Tipa, șef Secție construcții și dezvoltarea teritoriului.

6.    Cu privire la activitatea Direcției învățămînt, tineret și sport. Informează: Nina Sterpu, șef Direcție învățămînt, tineret și sport.

7.    Cu privire la activitatea IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni. Informează: Vera Tăbăcaru, șef IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni.

8.  Cu privire la instituirea Serviciului Social de sprijin pentru familiile cu copii. Informează: Xenia Axente, șef Direcție asistență socială și protecție a familiei.

9.    Cu privire la executarea Deciziei Consiliului raional nr. 5/3 din 14.09.2017 „Cu privire la pregătirea complexului socio-economic al raionului Nisporeni pentru perioada de activitate în perioada de toamnă-iarnă 2017-2018”. Informează: Ion Țugulea.

10.   Cu privire la aprobarea programului deactivitate al Consiliului raional pentru tr. I anul 2018. Informează: Sergiu Zmeu, secretar-interimar al Consiliului raional.

11.  Cu privire la desemnarea împuternicirilor atribuite președintelui raionului. Informează:Sergiu Zmeu, secretar-interimar al Consiliului raional.

12.  Cu privire la organizarea și desfășurarea recrutării tinerilor născuți în anul 2002. Informează: Stanislav Aramă, șef Secție administrativ-militară.

13. Cu privire la organizarea, desfășurarea concursului raional „Topul raional al personalităților” și aprobarea regulamentului. Informează: Ghenadie Verdeș, președintele raionului.

14.    Cu privire la aprobarea Programului raional de combatere a hepatitelor virale „B”, „C” și „D” pentru anii 2017-2021. Informează: Ion Ciubotaru, medic-șef sanitar de stat al raionului Nisporeni.

15.   Cu privire la aprobarea planului anticorupție. Informează: Ghenadie Verdeș, președintele raionului.

16.  Cu privire la transmiterea în gestiune economică a drumului public de interes raional. Informează: Sava Tipa, șef Secție construcții și dezvoltarea teritoriului

17. Cu privire la aprobarea graficului concediului persoanelor angajate de către Consiliului raional. Informează: Ana Buhnea, specialist principal Serviciul resurse-umane

18.  Cu privire la aprobarea Dispozițiilor Președintelui raionului de alocare a mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al Consiliului raional. Informează:Raisa Eftode, șef Serviciu financiar-contabil.

19. Cu privire la aprobarea surselor financiare alocate în anul 2017 la codul ECO 222720 -„Deplasări peste hotare”. Informează: Raisa Eftode, șef Serviciu financiar-contabil

20.  Cu privire la anularea datoriilor istorice insolvabile cu termen de prescripție expirat. Informează: Raisa Eftode, șef Serviciu financiar-contabil

21.  Cu privire la demisie și asigurarea interimatului funcției de șef  a Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de sănătate Milești. Informează: Ana Buhnea, specialist principal Serviciul resurse-umane.

22.   Cu privire la aprobarea statelor de personalale IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni pentru anul 2018. Informează: Vera Tăbăcaru, șef IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni.

23. Cu privire la salarizarea personalului deconducere al IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni pentru anul 2018. Informează: Vera Tăbăcaru, șef IMSP Centrulde Sănătate Nisporeni.

24.  Cu privire la permisiunea cumulării 0,5 unitate medic de familie șefului IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni, dnei Vera Tăbăcaru, pentru anul 2018. Informează:Vera Tăbăcaru, șef IMSP Centrul de Sănătate Nisporeni.

25. Cu privire la aprobarea statelor de personal și a organigramei IMSP Centrul de Sănătate Seliște pentru anul 2018. Informează: Maria Drăgan, șef IMSP Centrul de Sănătate Seliște.

26.  Cu privire la salarizarea personalului deconducere al IMSP Centrul de Sănătate Seliște pentru anul 2018. Informează: Maria Drăgan, șef IMSP Centrul de Sănătate Seliște.

27.  Cu privire la cumularea funcției de 0,25 unități medic de familie șefului al IMSP Centrul de Sănătate Seliște, dnei Maria Drăgan pentru anul 2018. Informează:Maria Drăgan, șef IMSP Centrul de Sănătate Seliște.

28.  Cu privire la aprobarea statelor de personal și a organigramei IMSP Centrul de Sănătate Grozești pentru anul 2018. Informează: Maria Buruiană, șef IMSP Centrul de Sănătate Grozești.

29. Cu privire la salarizarea personalului de conducere al IMSP Centrul de Sănătate Grozești pentru anul 2018. Informează: Maria Buruiană, șef IMSP Centrul de Sănătate Grozești.

30.  Cu privire la cumularea funcției de 0,25 unități medic de familie șefului al IMSP Centrul de Sănătate Grozești, dnei Maria Buruiană pentru anul 2018. Informează:Maria Buruiană, șef IMSP Centrul de Sănătate Grozești.

31.   Cu privire la aprobarea componenței Consiliului de administrare a IMSP Centrul de Sănătate Grozești. Informează: Maria Buruiană, șef IMSP Centrul de Sănătate Grozești.

32.  Cu privire la măsurile de reparație și întreținere a drumurilor publice locale pe anul 2018. Informează: Sava Tipa, șef Secție construcții și dezvoltarea teritoriului.

33.  1. Cu privire la alocarea surselor financiare Secției Situații Excepționale. Informează: Vera Lazăr, șef Direcție finanțe.

33.2. Cu privire la alocarea surselor financiare pentru achitarea indemnizației consilierilor raionali pentru participare la ședința extraordinară a Consiliului raional. Informează: Raisa Eftode, șef Serviciu financiar-contabil

33.3.  Cu privire la acordarea ajutorului material cet. Mîrza Ion. Informează:Xenia Axente, șef Direcție asistență socială și protecție a familiei.

33.4.   Cu privire la acordarea ajutorului material cet. Ulinici Constantin. Informează: Xenia Axente, șef Direcție asistență socială și protecție a familiei.

34.  Cu privire la aprobarea bugetului raional înlectura a II-a. Informează: Vera Lazăr, șef Direcție finanțe.

 

 

Secretarinterimar                                                        Sergiu Zmeu

 al Consiliului

Tel +373 (264) 22058
Fax +373 (264) 22291
Adresa : MD – 6401, or. Nisporeni, str. Ioan Vodă, 2
Copyright © 2018 CONSILIUL RAIONAL NISPORENI. REPUBLICA MOLDOVA. Toate drepturile rezervate.