Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale lansează Concursul de selectare a organizațiilor neguvernamentale pentru organizarea acțiunilor de suport vârstnicilor în situaţii excepţionale.
Concursul este organizat în conformitate cu Planul de acțiuni privind implementarea principiului îmbătrânirii active (2018-2021), aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.1477 din 20 decembrie 2017, și are ca scop oferirea de suport metodologic autorităţilor administraţiei publice locale și grupelor de inițiativă a vârstnicilor pentru acordarea susţinerii persoanelor în etate în situaţii excepţionale, inclusiv în contextul pandemiei de COVID -19.
Procesul de aplicare
Dosarul poate fi depus până la data de 5 august 2020, ora 16.00, la sediul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 2, biroul 119 sau la adresa de e-mail [email protected].
Dosarul depus la Cancelaria Ministerului trebuie să includă:
- CV-ul organizației;
- Copia certificatului de înregistrare a organizației, autentificată prin parafa instituției și semnătura conducătorului;
- Formularul de aplicare, conform anexei nr.1;
- Declaraţia de imparţialitate, conform anexei nr.2;
- Bugetul detaliat privind realizarea programului sau proiectului, conform anexei nr.4.
Bugetul preconizat în cadrul Concursului de selectare a organizațiilor neguvernamentale pentru organizarea acțiunilor de suport vârstnicilor în situaţii excepţionale este de 106 500 lei.
Mai multe detalii pot fi solicitate la numerele de telefon: 022 268 875 / 022 268 857 sau la adresa de email: [email protected]