ANUNȚ privind ocuparea funcției vacante de
Șef al Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Nisporeni
Consiliul raional Nisporeni anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de Șef al Instituției Medico-Sanitare Publice Centrul de Sănătate Nisporeni. La concurs poate participa orice persoană care întrunește următoarele condiții de bază:
– Deține cetățenia Republicii Moldova;
– Deține cetățenia altor state, dar cu domiciliul în Republicii Moldova;
– Are studii superioare/ de licență și postuniversitare medicale, studii de masterat în managementul sănătății publice/management organizațional/ administrare, pentru candidatul cu studii în alt domeniul decât cel medical (management organizațional/administrare etc.), studiile de masterat în managementul sănătății sânt obligatorii;
– Cunoaște limba română, scris și vorbit;
– Are capacitatea deplină de exercițiu;
– Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau unitățile sanitare abilitate;
– Nu are antecedente penale nestinse;
– Nu a fost condamnată definitiv pentru infracțiuni din categoriile: infracțiuni contra păcii și securității, de război, contra vieții și sănătății persoanei, contra sănătății publice și conviețuirii sociale, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției solicitate;
– Are o vechime în muncă de cel puţin 5 ani în domeniul ocrotirii sănătăţii şi medicină de familie;
– Nu a atins vârsta necesară obținerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.
La înscriere pentru concurs candidaţii depun un dosar, care include următoarele:
– cerere pentru participare la concurs cu menţionarea postului solicitat;
– copia buletinului de identitate;
– copiile diplomelor de studii universitare şi postuniversitare;
– copia altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
– copia carnetului de muncă;
– adeverința medicală;
– curriculum vitae;
– declarația pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– certificatul de căsătorie sau copiile documentelor care atestă schimbarea numelui (după caz);
Copiile documentelor prezentate sunt autentificate notarial sau se prezintă împreună cu documentele originale, pentru a confirma veridicitatea lor.
Termen de primire a dosarelor – 17 februarie 2024
Telefon de contact – 026422381, 067246866